U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+2 stemmen
door

Boek nooit via Cheaptickets , en geloof vooral niet wat ze zeggen bij de klanten service!

via de website van cheapticket.nl heb ik een boeking gedaan voor een vlucht en auto naar Porto. Hier op werd wel het bedrag afgeschreven maar kreeg ik een alertmail  dat er iets misgegaan was met de boeking. In de mail staat direct contact op te nemen. Dat kon pas de volgende morgen.  Na telefonisch contact bleek de afschrijving inderdaad wel gelukt maar ik had nog geen tickets noch een auto huur. Terug storten zouden ze doen binnen 3 werkdagen. Ze advivseerde opnieuw te boeken. Wederom boek ik de vlucht en auto naar Porto. Weer lukt de afschrijving wel maar krijg ik opnieuw de  alertmail. Er is iets misgegaan… DAT KAN JE WEL STELLEN JA! 1100 euro afgeschreven….. 

Na telefonisch overleg claimde ik mijn betalingen asap terug om de vlucht te kunnen boeken (mijn geld was inmiddels op) Het terug storten zou zo snel mogelijk gebeuren, daar zou achter aan gegaan worden. Er is mij geadviseerd via een andere site te boeken omdat het niet duidelijk werd waarom het keer op keer mislukte. Dus ik boek via vliegwinkel, wat wel lukt en wacht op mijn geld..…

Na een aantal dagen wachten en een eerste storting bel ik voor de tweede terugbetaling… Blijkt dat ze de vluchten auto wel hebben geboekt, (waarvan ze nooit een bevestiging hebben gestuurd…  maar ik had als ik het boekingsnummer op de site had ingevuld kunnen zien dat het wel gelukt was…. In tegen stelling tot wat ze aan de telefoon melden! Dus krijg ik mijn geld niet terug….

1 Antwoord

0 stemmen
door (190 punten)
Heb ook een keer iets dergelijks gehad met cheaptickets. Ik heb toen meteen via de bank de betaling gestorneerd, wat gelukkig kon, en ze verder het nakijken gegeven, want met websites waar betalingen niet goed werken doe ik geen zaken meer.
door
Natuurlijk heb ik eerst klachten ingediend bij cheaptickets waarop steeds het antwoord kwam dat ik had kunnen zien dat de vlucht wel geboekt was.... (in tegen stelling tot wat gezegd is aan te telefoon)  dus niets aan te doen...

Na klacht op klachtensites geplaatst hebben ze er toch voor gekozen het bedrag terug te storten.. Jammer dat het zo moet, wel fijn dat het opgelost is.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...