U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Ik belde de klanten service van de Mediamarkt omdat ik, een via internet gekochte, e-voucher niet kon activeren.

ik heb nu minimaal 4 keer gebeld en iedere keer werd me verteld dat ik terug gebeld zou worden of een email zou ontvangen. Ik ben nog geen 1 keer terug gebeld en ik heb ook nog geen email ontvangen.

Iedere keer dat ik bel krijg ik de standaar excusses en wordt me verteld dat ze het probleem doorzetten en dat er  binnenkort  contact met me opgenomen zal worden.

ONdertussen heb ik wle betaald maar geen werkend e-voucher gekregen

Ik geloof ze niet meer

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...