U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Afgelopen zondag 5 juni 2016 een zwarte high waisted broek gekocht bij de primark in Den Haag. Aantal dagen later wil ik hem aantrekken, zie ik dat de rits kapot is, en dat er op het prijskaartje staat: rits kapot, niet retour.
Ik wist dit niet, niet op het prijskaartje gelet toen ik hem kocht en bij de kassa ben ik hier niet op gewezen! Terwijl ze naar het prijskaartje kijken wanneer ze hem scannen lijkt me.. Nu zit ik opgescheept met een nieuwe broek die ik niet aan kan..

1 Antwoord

+1 stem
door

Ik heb ook 2 spijkerbroeken van Primark waarvan de ritsen kapot zijn!!! kan ze ook niet meer dragen tenzij we het over hebben om de ritsen te laten maken, kost tussen de €9,00 en 15,00 

Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...