U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
NS: Neerbuigende Sadisten, leedvermaak ten koste van hoogzwangere vrouw en peuter

 

Aangezien de NS niet reageert, dan maar hier.

 

Afgelopen maand, 30 januari jl., reisde ik met mijn gezin met de trein. Daarbij moesten we een stukje met de bus, wegens werkzaamheden. Die bus kwam veel te laat (dat wil zeggen: hij stond er al een tijd, maar vertrok domweg niet), waardoor we de aansluitende trein hebben gemist. Daardoor hadden we een uur extra reistijd, in plaats van 15 tot 30 minuten. Dit gold voor alle reizigers in de bus.

 

Mijn vrouw is hoogzwanger en verder hadden we onze peuter van twee bij ons. Allebei hebben op tijd eten en rust nodig. Dan valt een extra reistijd van 30 topt 45 minuten flink tegen. Toen ik dit kenbaar maakte bij de informatiestand, werd ik zeer onbeschoft behandeld.

 

Eerst beweerde de NS-medewerker dat de bus (waarin we zaten) wel op tijd was om de trein te halen. (Wat niemand lukte, die in de bus zat.) Erg neerbuigend, zo’n antwoord. Feitelijk zegt de NS-medewerker dat ik lieg.

 

Hierna legde ik uit dat het ongemak van de extra vertraging, in het bijzonder vervelend was voor een hoogzwangere vrouw en een peuter. Daarop werden ik en mijn gezin uitgelachen door de NS-medewerker.

 

Ik schrijf het nog maar een keer, want ik kon het zelf ook niet geloven. We werden uitgelachen door de NS-medewerker.

 

Is het wellicht een zieke grap van de NS, om zulke sadistische medewerkers de informatiestands te laten bemannen? Dit is toch te gek voor woorden? Ik ben hier niet alleen niet van gediend, ik neem deze belediging hoog op. Dit is wat mij betreft een volstrekt onwenselijke bejegening.

 

Het is, mijns inziens, dan ook op geen enkele manier goed te praten, op welke manier dan ook, dat het leed van NS-klanten, een bron van vermaak vormt voor de NS-medewerkers.

 

Ik verwacht een zeer passend antwoord van de NS. Waarbij ik niet het gevoel of idee krijg dat de NS mij hierover met een kluitje in het riet wil sturen of de zaak met een dooddoener probeert af te doen.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...