U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Op de website van Media Markt webshop wordt aangegeven voor 22:00 besteld is de volgende dag in huis. Dit staat ook op de pagina van het artikel dat ik wilde bestellen. Nu blijkt dat voor het artikel dat ik heb besteld het de volgende werkdag wordt.
Nu heb ik dus een vrije dag genomen en wordt het op de volgende dag pas geleverd.
En dan is mijn vrouw die hoog zwanger is wel thuis, maar Media Markt levert maar tot de drempel.
Zegt de vrouw aan de klantenservice dat ze het artikel dan maar moet weigeren en dat het dan retour gaat naar hen. Dan heb ik binnen 5 dagen mijn geld terug.
Heel klantvriendelijk. Niet eens aangeven dat men een misleidende tekst op de website heeft en aangeven dat ze een bericht doen aan de webbeheerders dat ze dit aanpassen. Gewoon enorm bot behandeld met "maar wat wilt u nu dat ik aan dit geval doe?". Echt onbeschoft en een reden om de volgende keer gewoon ergens anders te kopen. Goede optie om in te bouwen, consumenten de bezorgdag laten selecteren.
door
op welke dag had je bestelt?

1 Antwoord

0 stemmen
door
Onze wasmachine waar we inmiddels 3 week op wachten zou gisteren bezorgt worden ,had het geregeld met werk .Maar geen wasmachine die kwam ,belooft dat ik vandaag de eerste zou zijn maar inmiddels is hij er nog niet ook niet naar mijn telefoontje . Ze mogen hem houden nu zoek wel een ander bedrijf die het wel goed doet .
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...