U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
@mediamarkt_nl

Op 28 juli heb ik een camera pakket gekocht via de online shop van Media Markt ter waarde van € 449,-
Na dit binnen te hebben gekregen bleek het toch niet naar wens en dus besloot ik om het 1 augustus terug te brengen.

Ik heb het pakket toen teruggebracht naar de winkel in Den Bosch. Hier werd mij verteld dat het geld binnen enkele dagen weer op mijn rekening zou worden overgemaakt.

Na een week te hebben gewacht besloot ik toch maar eens Media Markt online te bellen (op 08-08-15). Er werd mij toen verteld dat de betaling momenteel in behandeling was en het binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan.

Een week later (15-08-15) stond de 449 euro nog steeds niet op mijn rekening en heb ik weer Media Markt gebeld. Nu werd mij verteld dat het geld verzonden zou zijn.

Op 21 augustus was ik er behoorlijk klaar mee aangezien ik het geld nog niet had ontvangen. Ik ben toen naar de winkel in Den Bosch gegaan. Hier werd ik uiteindelijk geholpen om te horen dat ze niks voor me kunnen doen omdat ik het online heb besteld.
Ook na aandringen wilde deze meneer niks voor mij doen, ook niet even bellen naar het hoofdkantoor bijv. om iets meer info te verkrijgen.

Na dit bezoek aan Media Markt heb ik weer Media Markt online gebeld om natuurlijk weer te horen dat het geld echt onderweg is en er zo snel mogelijk moet zijn.

Vandaag de dag (27-08-15) heb ik bijna een maand later nog steeds niet mijn geld ontvangen. Ik vind het zeer schandalig en ook is het in strijd met de wetgeving voor webwinkels waarin wordt gesteld dat het geld na retour binnen 14 dagen moet worden gecrediteerd.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...