U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
0 stemmen
geleden door
Ik had vorige week een bestelling gemaakt, zou 13/05 aankomen en is uiteindelijk niet gekomen. Had geen mail gekregen of ander bericht waarin stond dat het later zou komen. Uiteindelijk volgende dag een mail gekregen dat het dus die dag kwam, maar er stond geen tijd bij dus ben de bezorger misgelopen en nu komt het dus pas 15/05 aan.

Nu is het natuurlijk niet erg dat ik een paar daagjes moet wachten, maar het is een beetje onhandig om nou niet de tijden of dagen van een berzorging door te geven, vooral omdat mijn bestelling nou ook niet echt goedkoop was

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...