U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Bij deze wil ik melding maken van een ernstige misstand bij het boeken van een vliegticket digitaal.
 
Op 6 december boekten wij als gezin voor 6 personen een vliegreis naar Barcelona in de maand april 2014. Dit in het kader van ons 25 jarig huwelijksfeest. Afgelopen jaren hebben we, om dit mogelijk te maken, elke maand spaargeld opzij gelegd.
 
Eindelijk gaan we met elkaar 4 dagen naar Barcelona. De enige vakantie die we dit jaar financieel kunnen doen!
 
We hebben gewacht op het gunstige moment om te boeken en hebben nu ruim 800 euro betaald voor deze 6 tickets. Na bevestiging vanuit Cheaptickets en de KLM blijkt dat er in de gegevens van de 6 personen (naam-voornamen-geboortedata etc) EEN letter onjuist is. Let wel EEN letter!
 
De achternaam VerstegeN stond geboekt als Verstege. Er moest dus nog even een letter achter. We hebben gebeld met Cheap Tickets en KLM en wat blijkt?
De mutatie is wel mogelijk maar gaat 100 euro kosten!! En dat op een ticket van 130 euro! Een letter toevoegen kost dus 100 euro!
 
In wat voor wereld leven we? Wie wil zijn zakken vullen met andermans zwaar verdiende geld?
Wat een trieste wereld! Wie kan ons helpen en deze misstand uit de weg helpen ruimen. We willen graag leven in een redelijke en "kloppende wereld". Dat lukt niet altijd, maar dit gaat echt alle perken te buiten. We zouden het als familie zeer op prijs stellen als dit groot in het nieuws gebracht kan worden zodat velen kennis kunnen nemen van deze misstand.
 

1 Antwoord

+1 stem
door
Van de ene kan wel duur die mutatie MAAR voor elke digitale boeking MOETEN de juiste gegevens ingevuld worden en die zijn toch eenvoudig te checken voordat je het verstuurd dus klaag niet als je zelf laks bent geweest door je ingevulde gegevens niet te checken.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...