U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
0 stemmen
door
Veel mensen weten niet waarvoor een hele hoge pieptoon dient. Bijvoorbeeld in het centrum of als ze in een straat lopen en opeens een hele hoge pieptoon horen. Het gaat om ultrasoon- en hoogfrequent geluid. Deze geluiden moeten bijvoorbeeld hangjongeren wegjagen of katten. Het geluid is extreem luid. Met name kinderen en mensen met nog een goed gehoor krijgen last van oorsuizingen, oorpijn, hoofdpijn en last van hyperacusis. Dit betekent dat je overgevoelig wordt voor geluiden. Soms bellen mensen de politie om te handhaven tegen deze vorm van geluidsoverlast. Maar wanneer de politie agent het geluid niet hoort, dan sta je met de rug tegen de muur. Meldpunt Mosquito wil graag onderzoeken naar een verbod op deze toestellen. Heb je hinder van deze geluiden? Geef het door op http://www.pieptonen.nl of bel gerust met 06 49 13 77 77 dagelijks geopend van 9 tot 21 uur 's avonds. Bel je buiten deze tijden? Dan kan het zijn dat je een melding krijgt dat de telefoon uit staat geschakeld.

De GGD en de Nederlandse Stichting willen dat de kattenverjagers gaan werken boven de 20KHz toonhoogte. Is dat wel de oplossing? Helaas niet, want er zijn mensen die ultrasoon geluid, dus boven de 20KHz kunnen horen. Waarom de GGD en de NSG kiest voor boven de 20KHz? Volgens de theoretische leerboeken horen mensen tot 20KHz maar dat is geen absolute waarde!

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...