U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Mijn bestelling van 27 januari 2023 bij Mediamarkt is nooit aangekomen bij de vervoerder, aldus de vervoerder. Mediamarkt reageert niet op e-mail. Telefonisch wordt me verteld dat het in behandeling is, maar verder niets. Dit lijkt me een zaak tussen de vervoerder en Mediamarkt, maar het aankoopbedrag wordt niet teruggestort en ik krijg ook geen toezegging hiervan.

1 Antwoord

0 stemmen
door
dit zelfde probleem ervaar ik ook 10 + weken zo een groot bedrijf met zoveel omzet kan gewoon niet waar zijn
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...