U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Mijn klacht werd verwijderd. Vaker gepest in AH Gelee rijksweg zuid uiteindelijk weer lastig gevallen en bijna doodgepest te worden door deze mensen. Ineens begon de manager te liegen dat ik 'rommel' zou hebben gemaakt bij de scankassa's en vond hij dat ik daar niet mocht komen en moest ik maar bij de balie afrekenen. Natuurlijk stond een medewerker die me al eens heeft toegeschreeuwd en ik me tegen heb moeten verdedigen die dag dienst te doen. Nooit daarvoor was dit gebeurt na die dag dat hij me toeschreeuwde omdat hij vond dat ik een winkelmandje (!) niet op een plek had gezet zoals hij dat wilde. Terwijl ik teveel tassen had om alles bij me te dragen en geen hand over om ook nog eens uit te checken. De manager vond dagen erna nadat ik rustig had kunnen winkelen zonder weer lastig gevallen te worden, dat ik maar dan bij een andere albert heijn moest gaan winkelen. En ook de winkel kon verlaten (!!). ZONDER dat ik ook maar iets had gedaan om dat te verdienen, MET het oog op het feit dat ik meer dan 600 euro per maand jarenlang in albert heijn uitgeef. Dit is inhumaan en mensen aanzetten tot zelfmoord door hen te vernederen. Ik heb net geen zelfmoord gepleegd maar mijn haard helemaal eraf geschoren. Deze figuren die worden aangesteld als managers in albert heijn zijn schadelijk en ik als opgeleide aan de erasmus universiteit kan dat weten. Ik heb beleid en management gestudeerd en weet wat in die richting het best is. De manager begon zonder ook maar enig bewijs of wetenschap van wat die bewuste medewerker zei, aan te nemen dat ik 1 of andere crimineel of onruststoker ben. Nooit meer ben ik die winkel in gegaan, haal nu mijn boodschappen bij iedere winkel als het albert heijn maar niet is. En het gekke ervan en meest vreemde, dat deze personen onschuldige mensen leven verzieken die rustig winkelen en met hun machtsmisbruikende en zeer schadelijke pestende gedrag nog iedere dag daar werken en andere klanten terroriseren omdat ze vinden dat een mandje ergens niet mag staan, iemand niet met eigen boodschappen ergens vrij mag lopen, etc. Je bent gewoon niet veilig in zo een winkel en ik snap niet dat albert heijn nogsteeds zoveel plaats krijgt. Ik hoop dat winkels als Getir, etc het gaan overnemen. Albert heijn heeft sterallures en kapsones en het idee dat klanten in dienst zijn van hen dan andersom. Dat komt door teveel monopolie wat wanen in de hand werkt dat deze winkelketen klanten als een voetveeg kan behandelen. Klanten waardoor zij bovendien van leven.

Gewenste oplossing

Mensen met rust laten en niet liegen, machtsmisbruik toepassen en strafkamp situaties creëren. Ik heb net geen zelfmoord gepleegd maar mijn haard helemaal eraf geschoren. Deze figuren die worden aangesteld als managers in albert heijn zijn schadelijk en ik als opgeleide aan de erasmus universiteit kan dat weten. Ik heb beleid en management gestudeerd en weet wat in die richting het best is. De manager begon zonder ook maar enig bewijs of wetenschap van wat die bewuste medewerker zei, aan te nemen dat ik 1 of andere crimineel of onruststoker ben. Nooit meer ben ik die winkel in gegaan, haal nu mijn boodschappen bij iedere winkel als het albert heijn maar niet is. En het gekke ervan en meest vreemde, dat deze personen onschuldige mensen leven verzieken die rustig winkelen en met hun machtsmisbruikende en zeer schadelijke pestende gedrag nog iedere dag daar werken en andere klanten terroriseren omdat ze vinden dat een mandje ergens niet mag staan, je in de gaten houden/stalken.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...