U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Goedendag. Wil het over het personeel hebben aan het filiaal Hogeveld Denhaag!

Deze personeel moet beter een andere baan zoeken, ze zijn klant onvriendelijk, onbeschoft, sacherijnig ALTIJD!!. Of ze zitten ruzie te maken of roddelen ! Absurt er is altijd wat daar, ergste hoe ze klanten afsnauwen ! Het is een drama als je iets terug moet brengen, niemand komt je helpen , kijken je scheef aan, terwijl ze je zien wachten bij de info balie. Het geblaas en rollende ogen , geen gegroet of een schijntje van vriendelijk heid word je gegund daar. Drama . Jammer dat daar ook 1 Nationaliteit werkt, andere nemen ze niet aan , denk ik!  

Doe a.u.b iets aan deze filiaal want ook de oudere worden daar verschrikkelijk behandel, doe een enquête in de wijk over lidl en u zult schrikken wat de verhalen zijn.

Graag nieuwe en leuke personeel want daar winkelen doet Nieman graag!!!!

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...