U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
TAP Portugal is op 17 juli mijn bagage kwijtgeraakt. Ik heb dat gemeld en alle formulieren ingevuld. Op vakantie heb ik kleding e.d. moeten kopen t.w.v. 449,88 voor mij en mijn zoon. Ik heb alle bonnetjes en foto's van de gekochte artikelen naar TAP gestuurd maar hoor niks van hen. Ook op mijn verzoek voor compensatie (dagwaarde bagage is 1.044,-) Helaas na meerdere mails geen antwoord. Toen op 8 aug een klacht ingediend maar tot dusver niks van gehoord. Volgens het verdrag van Montreal moeten ze over de brug komen, maar dat gebeurt dus niet.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...