U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Ik heb online als provider genomen 29-08-2014 alles in een paket ;

Op de storings site van online stond dat er sinds Mei 2014 dat er een probleem was met Teletekst , dit probleem doet zich nog steeds voor , naar veel bellen en vragen wanneer dit verholpen word , en beloftes van online om mij terug te bellen en bepaalde tests naar mijn verbinding etc ect nee hoor , evtuele compensatie voor het ontbreken van een deel van mijn paket , waar je toch voor betaalt in het contract maar niet word geleverd , nul op het rekest.

11-02-2015 nog maals proberen om een oplossing cq compensatie samen met het maatschappelijk werk die mij hier bij hielp ,

blijft de medewerker van Online kort samen gevat niets te kunnen doen.

            Dus betalen Balen en je contract uit te-zitten

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...