U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Goedemorgen,

Ik wil een serieuze oplossing van uw kant zo mogelijk.

Klantenservice Emma, beloofde mij een levering van een bestelde matras vandaag: 1 juli 2022.

Maar kunnen nog steeds niet leveren. Het wordt nu "waarschijnlijk" volgende week.

Mijn man heeft ernstige rugklachten en zit nu al weken met smart op zijn matras te wachten. De matras is 22 mei besteld!

Ik vind dit schandalig!

E van der Heiden

1 Antwoord

0 stemmen
door (4.4k punten)
Bedoel je 1 juni of toch 1 juli zoals in de titel staat?
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...