U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
0 stemmen
door

Ten eerste wist de kassa medewerker niet wat de huidige aanbieding is, echter wel wat de "aanbieding" namens rutte behelst om dan met een mondkapje over de mond wordt onprofessioneel, onbeschoft en zelfs racistisch bejegend dat de mondkapje niet medisch erkend zou zijn door haar( een ander mederwerkster dus dat niets met mij van doen had) en een door domino opgedragen mondkapje verplicht over ook het neus gedragen moest worden en anders de deur gewezen werd,wel te verstaan na het al betaald en besteld te hebben. Hierbovenop was deze vrouwelijke mederwerkster van mening menig medische gegevens over een klant enig recht op te kunnen hebben, dit zonder enige medische geheimhoudingsplicht. Een kompleet onnodig absurde ver buiten per portie getrokken met menig uit de hoogte attitude of neerbuigende toon tegen klanten tekeer denken te kunnen gaan.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...