U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Vorige week heb ik 3 laptops gekocht bij de mediamarkt en 3 baardtrimmers. Deze bestelling is in 2 dozen geleverd. Trimmers zaten in een kleine doos die zijn apart geleverd en de laptop zat in een anderr doos. Wat opvallend was dat ik maar 1 laptop geleverd heb gekregen in een kleine doos waar maar max 1 laptop in past. Ik dacht dat derest nageleverd zou worden maar de volgende dag was er niks geleverd. Vervolgens heb ik gelijk gebeld naar mediamarkt en die hebben een formulier opgestuurd, die heb ik ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mail terug met we hebben 2 dozen opgestuurd met 3 laptops in een doos en 3 trimmers in de andere doos en dat ze niks voor mij konden betekenen. Ik had al de dozen bewaard voor bewijs en volgens de track and trace zat maar 1.34 kg in de doos van de laptop. 1 laptop weegt 1.3 kg dus er kan niet meer dan een laptop zijn geweest dit heb ik gemeld en de afmeting van de doos doorgegeven. Na alle bewijzen wordt er niet eens naar de track and trace nummer bekeken. Dat dit kan gebeuren als een bedrijf als mediamarkt is heer erg verschrikkelijk omdat ik het daar heb gekocht omdat het betrouwbaar is.

Vervolgens heb ik ook 3 andere producten retour opgestuurd. Na een week zelf gebeld waarom het zo lang duurt dat ze de geld overmaken . Zelfde dag krijg ik een mail dat er een product is ontvangen.

Het is heer erg makkelijk te achterhalen met postnl. Want die wegen ook de gewicht. Maar er wordt niet geholpen.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...