U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door (130 punten)
abbonement bij online.nl afgesloten, deze zou 2 augustus moeten werken,

na geen levering en daaarna verkeerde levering eindelijk half september internet, tel. en tv.en vele telefoontjes verder maar nog steeds werkt internet niet goed, deze moet ik minstens 2x per week resetten.

beloven je terug te bellen maar ook dat doen ze niet. en dan sta je als jezelf terugbelt gewoon 30 min in de wacht.

tvbox moet zeker 3a4x per avond worden gereset omdat deze vastloopt dit schijnt online te weten want ze hebben meerdere klachten binnen gekregen zeiden ze.

al meerdere malen op punt gestaan om contract te verbreken wegens gebrek aan goede diensten maar ze voordeel van twijfel gegeven.

nu krijg ik opeens de rekening gepresenteerd, de gratis 2 maanden die beloofd zijn zijn op 2 augustus ingegaan, en dat terwijl ik pas half september gebruik kon maken van de diensten nog steeds met gebreken.

Ik heb een bijstandsuitkering en de rekening is voor mij te hoog ( 148 euro) om in 1x te betalen dus contact gehad en verzocht dit in termijnen te betalen omdat online.nl verzaakt heeft maandelijks af te schrijven,  

en daarbij heb ik dus niet eens van de gratis 2 maanden gebruik kunnen maken

Hier doen ze niet aan , betalen of we sluiten u af was het antwoord.

Iemand suggestie wat ik kan doen ?

1 Antwoord

0 stemmen
door (2.4k punten)
Hoi Colinda,

Misschien kan iemand je verder helpen op de onafhankelijke Online Gebruikers Groep op http://online.gebruikers.eu

Ook op die site staan handige links naar allerlei instanties waar je met je klacht terecht kunt, zie deze link. http://online.gebruikers.eu/weblinks.php?cat_id=8

Nu afwachten of iemand van webcare dit hier of op online.gebruikers.eu oppakt.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.

Categorieën

Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...