U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Bij Online.nl een contract afgesloten, dit zou 2 aug. aangesloten worden.

verkeerde levering..  en na vele telefoontjes alles half september aaangesloten..

nog steeds werkt internet niet goed, moet zeker 2 a 3 keer per week modem resetten.

televiesiekastje moet wel 4 keer per dag gereset worden omdat hij vastloopt,

krijg opeens een rekening van 148,- euro omdat ze waren vergeten maandelijkt af te schrijven,

abbonement was aangegaaan met eerste 2 maanden gratis en ze rekenen vanaf 2 augustus terwijl ik pas half september van de dienst gebruik kon maken.

aangezien ik dit bedrag niet in 1 x kan betalen omdat ik een bijstandsuitkering heb, heb ik contact gezocht met verzoek tot een betaalingsregeling, hier doen ze niet aan zeiden ze... betalen in 1x of word afgesloten.

Ik heb nog nooit een provider meegemaakt die zo klant onvriendelijk is.

Iemand suggestie wat te doen.

1 Antwoord

0 stemmen
door (4.4k punten)
geselecteerd door
 
Beste antwoord
Hoi Colinda,

Misschien kan iemand je verder helpen op de onafhankelijke Online Gebruikers Groep op http://online.gebruikers.eu

Ook op die site staan handige links naar allerlei instanties waar je met je klacht terecht kunt, zie deze link. http://online.gebruikers.eu/weblinks.php?cat_id=8

Nu afwachten of iemand van webcare dit hier of op online.gebruikers.eu oppakt.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...