U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
De ING is zo goed als onbereikbaar. Ze willen je per se aan het mobiele bankieren hebben. Maar je moet wel haast een gedegenereerde zijn wil je daaraan meedoen. Iedereen hoopt oud te worden en dan wordt het toch een heel gepruts op zo’n mobieltje.

Hebben ze een oplossing voor. De scanner. Maar dat ding werkt alleen wanneer je zo ongeveer in het beeldscherm kruipt. Daar zou best wat aan te doen zijn. Alleen moet het probleem dan wel kenbaar gemaakt worden bij de bank. En dan blijkt de bank dus VOLLEDIG onbereikbaar. Dat is toch van de zotte. Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent zodat problemen besproken kunnen worden!

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...