U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

hallo hier wil ik iets kwijt het gaat over mijn dochter hoe SLECHT Tele 2 haar behandelt,Ze heeft vorige week een iphone xs bestelt en heeft een aan betaling gedaan van 389 euro. En toen moest ze elke keer een ander e mail adres invoeren en dat lukte niet toen heb ik om terug vragen gevraagd werd ik door verbonden naar hun laatste red middel zoals hij zelf zei,dus weer opnieuw aangevraagd maar ze moest wel weer die 389 eerst weer doen en de eerste betaling zou ze vandaag terug krijgen nou dus niet als antwoord krijg je We betalen maar 1x in de week uit en dus nog steeds niks. Veel beloven maar weinig tot niks doen daar nog geen eens een vergoeding of excuus gewoon schandalig en nu maar afwachten of we het geld terug krijgen

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...