U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
opnieuw getoond door
Beste heer, mevrouw,

Op woensdag 17 juli zou mijn wasmaschine en droger worden bezorgd doordat ik nog geen sms had ontvangen ben ik gaan informeren op dinsdag 16 juli hier is mij verteld dat de wasmaschine die ik al betaald had in februari 2019 is verkocht. Ik had vrij genomen van werk omdat ik mijn wasmaschine en droger zou ontvangen. Ik heb dus zomaar een vrije dag hierdoor verloren. Ik heb vrijdag 19 juli te horen gekregen dat de wasmaschine en droger op zaterdag 20 juli bezorgd zou worden ik heb in de ochtend weer gebeld naar media markt en er was echt tegen mij gezegd, mevrouw u ontvangt vandaag uw wasmaschine en droger en weer heb ik de gehele dag thuis zitten wachten en helaas geen wasmaschine en droger ontvangen. En het meest vreemde van dit hele verhaal vind ik dat ik mijn producten heb betaald en niet eens een excuses hiervoor terug heb gekregen. Ik vind het het heel vreemd dat als je iets besteld en betaald hebt er gewoon gezegd kan worden dat dit is verkocht! Ik ben heel erg teleurgesteld in media markt ik heb hier slapeloze nachten door! Ik wil dat dit zo snel mogelijk word opgelost. Ik zie graag een reactie hierop terug.

Goedemorgen,

Vandaag Jolanda van Media Markt gesproken. Zij heeft aangegeven dat de wasmaschine en wasdroger donderdag wordt geleverd. Dit is nu al de 3e keer op een rij dat ik vrij van werk hiervoor moet nemen. Afgelopen zaterdag 20 juli is er mij verteld dat de wasmaschine en droger bezorgd zou worden. Zonder enig tegenbericht van Media Markt heb ik weer een gehelde dag thuis zitten wachten hierop. ( dat het niet geleverd word)  Ik ben heel erg teleurgsteld, ik heb hierdoor nu 3 vrije dagen moeten opnemen om op een levering van de Media Markt te wachten. Ik weet wel heel zeker dat ik geen producten zal aanschaffen van de Media Markt al helemaal nadat je da factuur hebt betaald en vervolgens hoor je dat ze de producten niet kunnen leveren omdat deze verkocht zijn.Ik wilde nog een vriezer aanschaffen maar dat ga ik niet meer doen door deze ervaring

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...