U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
opnieuw getoond door

Op 22 juni, zaterdag j.l, stond ik in de mediamarkt Amsterdam centrum voor de kassa en ben geholpen door twee dames, een blonde en een zwarte haar. Een klant vond mijn artikel  mooie en vroeg iets hierover. Er stond een leuk gesprek waarop ik lachte. Toen ik mij omdraaide deed die blonde caissière mij na tegen haar collega. Met ongenoegen heb ik winkel verlaten en later 0205213600 gebeld. Na 15 min wachten kreeg ik horen dat zij niks voor mij konden doen en ik moest naar de winkel. Daarna 0884640464 gebeld en die konden weer niks voor mij doen. Ik moest de winkel zelf bellen. Klachten telefonisch afhandelen?? Nee. Weer de winkel gebeld, na 15 min werd de tel door verwezen en die zei dat ik er alleen via WOW kon geholpen worden. Hoe haalt een mens/caissière in haar hoofd om iemand in zijn bijzijn uit te lachen. De andere dame met zwart haar was vriendelijk.

door
opnieuw getoond door
Vandaag, 30 juni, was ik bij de mediamarkt bij CS Adam en heb mijn verhaal gedaan. Het personeel reageerder erg goed en haalde de chef en de betrokken cassiere erbij. De zaak is besproken en goed opgelost. Ik kreeg zelfs 20€ cadeau bon voor het feit dat ik niet alleen klaagde maar ook zoveel geduld had om daar werk van te maken.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...