U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Tientallen spullen bij de Lidl-Shop gekocht en in het begin af laten leveren op het huisadres.

Met een volledige baan ben ik niet altijd thuis, maar dan wordt het pakket wel afgeleverd bij de buren. Helaas zijn die in de loop van de tijd ziek geworden en om hun niet meer te belasten met mijn pakketjes laat ik al maanden lang pakketjes afleveren bij PLUS Brughuis (DHL ServicePoint). Dit ging lange tijd goed tot gisteren.

Netjes een mail gehad dat het pakket vrijdag 21 juni afgeleverd was. Ter plekke bij PLUS Brughuis (DHL ServicePoint) kunnen ze het pakket niet vinden. Mij wordt geadviseerd om terug te komen met de track en trace code. Thuisgekomen check ik dat ook nog even na, maar zie ik dat de "Bezorging verhinderd" is en het pakket terug is naar het sorteercentrum.

Gelijk gebeld met de klantenservice van Lidl. Die vinden het vervelend en maken de bestelling opnieuw aan. Het vervelende is dat er cadeautjes bij tussen zitten die ik nu niet meer op tijd ontvang. Erg frustrerend.

Zaterdag moet er weer een pakket komen. Nu de track en trace site strak in de gaten gehouden, weer is de "Bezorging verhinderd" is en het pakket terug is naar het sorteercentrum. Dat beloofd wat, maandag verwacht ik nog een pakket.

Via Twitter DHL benaderd, die komen met verschillende vage antwoorden.

"Je hebt als afleveradres inderdaad het adres van het servicepunt ingevuld. Op die manier kunnen wij de pakketten daar niet aanbieden. Het lijkt er namelijk op dat het servicepunt een pakket voor zichzelf heeft besteld. Om die reden zijn beide pakketten geweigerd en onderweg terug naar de Lidl gestuurd."

Wat een flauwekul! Welk afleveradres moet je er anders op zetten dan van het afleverpunt? Eerder was dit nooit een probleem.

"Deze zending zal via ons zakelijke netwerk gaan en daar is het helemaal niet mogelijk om een pakket naar een servicepunt te laten sturen."

Zal best hoor Dhl, maar zo'n fout maakt Lidl niet met duizenden klanten. Dat hebben ze bij Lidl snel in de gaten.

"Ik zou je alleen toch willen adviseren om het vervolg dan echt jouw eigen gegevens in te vullen en het via ons aan te passen!".

Hallo klantenservice van DHL! Wat snap je niet van een dhl service point? Hoezo via jullie aanpassen? De optie "Iets anders afspreken?" op de track en trace website geeft altijd de melding "Het is op dit moment niet mogelijk om een nieuwe bezorgafspraak te maken."

De klantenservice van Lidl weer gebeld en die stellen weer voor alles opnieuw te leveren. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in dat DHL de boel gaat afleveren dus heb alle orders gecanceld. Lidl gaat een klacht indienen.

Nou dat wil ik ook bij DHL, maar via hun website kun je niet een juist klachtenformulier vinden. Ik was nog in gesprek met webcare van dhl op twitter. En daar mijn klacht ingediend. Uiteraard geen reactie meer gehad.

Dus bij deze mijn frustraties maar van me afgeschreven.

Sorry Lidl, door DHL ben je een trouwe klant, die heel wat besteld heeft, kwijt. Oh trouwens iedere webshop die DHL gebruikt, zien mij niet meer als klant.

Beste Lidl, zoek een andere pakketbezorger, dan ben ik weer van de partij.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...