U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Pakket verzekerd verzonden met DHL. Pakket, vier dagen later, beschadigd en weer dichtgeplakt met zwarte ducktape aangekomen bij ontvanger. Claim ingediend bij DHL op 1 mei geen reactie na 7 dagen wederom gebeld en opnieuw claim ingediend weer geen reactie na een week wederom gebeld en weer een claim ingediend weer geen reactie na 10 dagen.
Gebeld en zou teruggebeld worden maar je raad het al totaal geen reactie. en maar weer die claim ingediend
belachelijk om klanten die pakketten verzekerd versturen na zowat een maand 5 telefoontjes a 1 euro en 5 X een ingediende claim nog niet iets van een mailtje terugkrijgt.
Klantenservice schermt met onzinnige antwoorden en het is zonde van je euro om die te bellen want je komt geen stap verder
Laat staan een afwikkeling van de claim
casenummer 07245838

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...