U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
DE KLACHT
Op 22 februari kocht ik een Bosch koelkast bij Media Markt Amsterdam Arena. Media Markt had driemaal herhaaldelijk een beschadigde koelkast bezorgd. Na de derde keer vroeg ik om de koelkast terug te nemen en eiste de teruggave van geld. De koelkast werd op 1 maart opgehaald door Media Markt. Tot nu toe heeft Media Markt het geld nog niet terugbetaald en evenmin gereageerd op telefoontjes.
DE OPLOSSING
Het betaalde bedrag van 598,- euro volledig terug te storten naar mijn rekening

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...