U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen. Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!

Andere prijzen aan de kassa, dan op de kaartjes bij het produkt.

+1 stem
klacht 20 juni door Elizabeth
Helaas dien ik dit keer toch wel een klacht in.Ik koop regelmatig hobby spullen en andere benodigdheden bij de action.van alles
En ook dit keer weer bij de hobby spullen eindelijk gevonden waar ik al een hele tijd naar zoek clear stamps de prijs op het kaartje bij het rekje was € 0.69 cent en er was geen ander prijskaartje te vinden dan dit er stond ook duidelijk clear stamps opkaartje,kom ik aan de kassa waren de prijzen toch ietsjes anders €1.49 €1.89 en hoger, is nog niet duur maar wel als je van een budget moet komen en dit is nu al de 4de keer dat dit gebeurt.de kassa dame wilde niemand roepen om te gaan kijken dat ging ze straks wel doen en ze hield vol aan de prijs. Nou dit keer heeft de dame het mogen houden!!!
zeer onvriendelijk en zeer vreemd die prijs verschillen van het kaartje op het rek en de kassa!!!
Dit gaat over het filiaal in centrum Arnhem

1 Antwoord

0 stemmen
beantwoord 21 juni door Team Webcare Action
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com

Met vriendelijke groet,

Team Webcare Action
opmerking gemaakt 14 juli door Jan
Typisch weer zo'n arrogant action antwoord. Ik heb het ook gehad met ze.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...