U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen. Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!

DHL = DHeL, waardeloze pakket bezorger

+1 stem
klacht 16 juni door DHeL
DHL wat een waardeloze pakket bezorger!

Verschillende negatieve ervaringen met dit bedrijf.

Pakketjes die verfrommeld afgeleverd worden, verdwijnen en vertragingen.

Vandaag weer zo'n negatieve ervaring. Product via de Lidl-shop gekocht en die leveren helaas via DHL.

Leuk zo'n track en trace code en een afgesproken dag en tijdsframe, maar het levert alleen maar ergernis op.

"Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging"/ En daar kijk je dan een paar dagen tegen aan.

Nou het werden uiteindelijk 3 dagen vertraging. Je kunt niet meer ingrijpen in het bezorgmoment waardoor de afgesproken dag en tijdsframe tijdens de bestelling waardeloos is geworden.

Internetwinkels (Lidl-shop), hier ligt een verbeterpuntje voor jullie!

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...