U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen. Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!

Ik ben geweigerd omdat ik werd aangezien als scholier en daarom mn tas niet wilde inleveren.

+1 stem
klacht 16 maart door Anoniem
Samen met een vriendin (beide 18+) ging ik boodschappen doen bij de coop. Nu bleek het dat een lokale school pauze had en daardoor enorm druk was. De scholieren moeten hun tas inleveren om zo stelen te voorkomen. Ik weigerde mijn tas in de leveren in de algemene "tassenbak" waar geen controle werd gehouden. De coop staat er niet voorin dat mijn spullen niet worden gestolen als ik ze achterlaat dus ik betreur het tenzeerste dat er zo wordt omgegaan met vaste klanten die even hun boodschappen willen doen.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...