U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Ik heb een herberekening aangevraagd n.a.v. berichtgeving in de media over de AVVL verzekering. Door drukte laat dit al 2 weken op zich wachten. Wij zijn van mening dat wij niet correct geïnformeerd zijn door Yarden over de AVVL polis. Dit blijkt ook wel na berichten in de media dat Yarden ondanks uitspraken van de rechter nog steeds geen gehoor heeft gegeven aan het toekennen van de rechten die aan deze polis zijn verbonden. Daarnaast is mijn tante dubbel verzekerd bij Yarden wat volkomen overbodig is geweest door valse voorstelling van zaken door Yarden. Ik ben voornemens dit zo nodig via de rechtbank uit te vechten en de publiciteit te zoeken in programma's als Radar, Kassa en Ook dat nog.

Update: Voor het geval de publicatie datum wijzigt, het bovenste gedeelte is van 19 oktober. 2 weken is een ruim begrip bij Yarden, pas op donderdag 7 december telefoon ontvangen van Yarden. De rekening gaat met ongeveer 30% naar beneden, ruim is een begrip dat Yarden sowieso hanteert. De rekeningen worden ook ruim berekend in het nadeel van van de polishouder. Door de rekening te verlagen geeft Yarden in elk geval aan dat er iets niet klopt met de rekening en bekennen ze in feite schuld. Ook de lange responstijd geeft wel aan dat er heel veel mensen geprotesteerd hebben. Protesteer je niet dan wordt je gewoon een poot uitgetrokken. Protesteer je wel dan wordt de rekening verlaagd in de hoop dat je het er bij laat zitten. Yarden lees nog even het verhaal boven de update.

Zie ook: https://nl.trustpilot.com/reviews/59e8f4f5d17a1e07b883b719

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...