U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen. Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!

Bejeging klantenservice

+1 stem
klacht 23 november 2017 door anoniem
Ik belde voor een factuur wat niet klopte.Klantenservice genaamd Merve beweerde dat ik de eerste keer schreeuwde wat niet zo was misschien iets harder gesproken maar niet geschreeuwd.Klantenservice vroeg aan mij of ik toontje lager kon praten anders zou ze me niet helpen.Ik.stond in me recht en ben toen wel erg boos geworden.Klantenservice heel bij de hand en vertelde mij niet te helpen als ik zo schreeuwde en zou dan de hoorn opleggen.Ik.heb gevraagd haar werk te doen zag dat als commanderen.Klantenservice erg bij de hand heeft mij niet geholpen bleef bij de hand doen.Ik.als.klant heb toen de hoorn neergelegd kost mij ook nog eens geld 0900 nummer.Ik ben het er niet mee eens dat ik zo behandeld ben door personeel

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...