U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen. Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!

Ziggo heeft overstap niet geregeld!

+1 stem
klacht 2 november 2017 door Farhad
Ik ben 3 maanden geleden klant geworden bij Ziggo
Met een actie van 50% korting de eerste 3 maanden. Hun zouden de overstap regelen en ik hoefde niks te doen. Blijkbaar hebben ze mijn oude internet niet opgezegd en bleef mijn provider geld afschrijven 3 maanden lang.
Heb 3 keer gebeld naar de klantenservice en niemand helpt mij. Alleen krijg je te horen hoe je een klachtenformulier kan vinden. Slechtste klantenservice ooit. Ik ga iedereen afraden om ooit klant te worden bij Ziggo.
Wil helemaal geen klant meer zijn!
Dit is te belachelijk voor woorden!!

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...