U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Ik krijg al jaren van diverse deurwaarders telefoontjes, e-mails en brieven met de mededeling dat ik nog steeds een bedrag heb openstaan bij Ziggo uit 2005. Inmiddels wil men beslag gaan leggen op mijn inkomen. Ik heb nooit een overeenkomst of abonnement gehad bij Ziggo, destijds @home. Het gaat hier blijkbaar om radio en televisie. Op dat adres was ik nooit thuis en had ook geen televisie. Wel kwam er geregeld post van @home voor de vorige bewoner van dat adres. In 2005 is er een rechtelijke uitspraak gedaan dat ik moet betalen. Hoe is het mogelijk terwijl ik geen abonnement had bij @home??? Wat kan ik hier nu mee?

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...