U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen. Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!

www.lotsofgoodies.nl nooit bestellen

+1 stem
klacht 26 juli 2017 door Eline
Besteld, verkeerd product geleverd, na 4 weken nog steeds mijn geld niet terug. Er wordt niet gereageerd op mijn berichten in de afgelopen weken.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...