U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
15-6-17 wasmachine gekocht, deze zou binnen 1-2 weken geleverd worden. Vanaf maandag ben ik aan het bellen en krijg iedere keer een ander antwoord. Vandaag een aardige man aan de lijn welke een oplossing had, ik krijg een andere wasmachine en hoef niets bij te betalen, echter is de wasmachine op internet 15.- goedkoper.

Hierop bel ik met de Mediamarkt en word ik als eerste al erg onaardig te woord gestaan door een jonge man. Na enige woordenwisseling ( ja met een klant woordenwisseling voeren) hebben wij nog geen oplossing en kom ik met het idee dat ik terug gebeld zal worden met een antwoord.

Ik zal nooit meer iets bij de Mediamarkt kopen, verschrikkelijke service

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...