U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
0 stemmen
door
Mijn partner en ik wonen al 16 jaar samen; op dit adres ben ik degene die klant is bij energiebedrijf en internet/tv bedrijf, niet mijn partner!

Sinds een maand wordt mijn partner gebeld op haar gsm door de telemarketing afdeling van Ziggo of  zij niet opnieuw klant wil worden;

- ten eerste heeft zij al 3 keer gezegd dat zij niet mevrouw Bam is

- ten tweede heeft zij al 2 keer het bel me niet register ingesproken, en aangezien zij nooit klant bij Ziggo is geweest mag zij helemaal niet gebeld worden door hen!

Als je nu al 3x aangeeft niet meer gebeld te willen worden omdat je niet de persoon in kwestie EN niets van Ziggo wilt hebben, wat is er dan moeilijk aan om het gsm nr. ( wat zij al 2 jaar gebruikt ) uit het systeem te halen en te STOPPEN  met bellen?

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...