U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Regelmatig bestellen we online een pizza bij Dominos. Altijd eigenlijk wel tevreden, tot vandaag!

Bij de Extravaganza heb ik extra gorgonzola toegevoegd, waardoor de prijs van de pizza ook hoger werd.

Bij thuiskomst bleek de gorgonzola te ontbreken. Ook was het beleg minder als anders, bovendien zaten er grote kale randen omheen.

Niet vol belegd zoals anders, mijn maag rammelt nog steeds. De kwaliteit rammelt bij Dominos!

1 Antwoord

0 stemmen
door
Ook dit keer een teleurstelling. Weer geen gorgonzola, in plaats daarvan leek er wel iets extra "normale" kaas aan toegevoegd te zijn. Gorgonzola heeft een speciale karakerestieke eigen smaak, en daar gaat het juist om.

Maar eens een concurrent gaat uitproberen.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...