U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
0 stemmen
door
Op 22 februari 2017 heb ik in het filiaal Hoofddorp een nieuwe bril gekocht. Dit vanuit mijn briltotaal plan. Volgens degene die mij hielp zou de bril ongeveer 10 dagen later geleverd worden.
Op zaterdag 4 maart heb ik in de winkel geïnformeerd of mijn bril l binnen was. Dit was niet het geval en volgens de verkoopster is nu ineens de verwachte leverdatum 18 Maart. Dit is ruim 4 weken na aanschaf.Bespottelijk!!! Volgens de verkoopster kwam dit door dat er(wederom) iets was misgegaan met het slijpen van de glazen. Dit argument heb ik iedere keer opnieuw gehoord bij de aanschaf van mijn laaste 4 brillen.Kennelojk worden de glazen dan geslepen door erg incompetent personeel wanneer dit 4 jaren achter elkaar steeds opnieuw het argument is. Ik zou dan ook graag van u vernemen hoe dit iedere keer opnieuw het argument kan zijn.

Mijn  dochter heeft onlangs een bril aangeschaft bij een van uw concurrenten. Deze werd keurig een week later al afgeleverd.Het kan daar dus kennelijk wel.

Ik ga dan ook niet akkoord met een levertijd van ruim 4 weken omdat ik dit bespottelijk vind't, zeker als vaste klant die jaarlijks een bril aanschaft. Bij aflevering van  de bril staat er nog een  restantbedrag van 30 euro open( op het jaarlijkse briltotaalplan). Ik ga dit openstaande bedrag dan niet voldoen maar beschouw dit dan als compensatie voor de bespottelijk lange wachttijden.

Ik zie graag uw reactie tegemoet evenals op kort termijn mijn nieuwe bril.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw priv├ę gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...