U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Op zondag 05-02-2017 een wasmachine en een anti-trillingsmat besteld via de online website van Media Markt. Dezelfde avond kreeg ik een email met de melding dat de anti-trillingsmat is verzonden en van de wasmachine kreeg ik separaat een email met het bericht dat PostNL extra@home mij een separaat bericht stuurt met de leverdatum. Die email kreeg ik dus vandaag ( maandag morgen, 06-02-2017) met de mededeling dat de wasmachine de volgende dag (dinsdag dus) geleverd zou worden. Dat ik dus niet maandag zoals MM aangeeft als je besteld!  De anti-trillingsmat is wel maandagochtend bezorg!? Terwijl beide producten op voorraad waren worden ze gesplitst door MM en het een krijg je wel op maandag en het andere pas een dag later.

Ik heb hiervoor gebeld met MM (0800-0366) en na 22 minuten in de wacht te hebben gezeten kreeg ik iemand aan de lijn die met aangaf dat dit door de drukte kwam van de BTW actie. Ik kwam niet verder en ze kon niets meer doen. Toen via de website een chat gestart en daar had ik arcella Bouwhuis "voor" me en aan haar heb ik ook het hele verhaal uitgelgd. De mat was dus bezorgd via Post NL pakketservice maar de wasmachine wordt door PostNL extra@home verzonden en die hadden het te druk en daar kon ze (net als haar collega aangaf) verder niets aan doen. Kortom ze paaien je eerst met een snelle leverdatum en als je besteld hebt veranderen ze het gewoon en je hebt het maar te slikken. Ik heb aangegeven dat ze op de website dan geen bezorgdagen moeten noemen en eerlijk moeten aangeven - voordat je gaat bestellen - wat de levertijd is. Ik heb niets te maken met drukte bij MM door de BTW dagen of dat ze afhankelijk zijn van hun leverancier!!  Regels het dan zelf als je een goede service wilt geven aan de klanten.

Heb aangegeven dat ik hier erg teleurgesteld over ben ik dat ik de bestelling wil annuleren. Maar dat kon niet want hij "zat in het systeem". Ze komen morgen dus aan de deur met een wasmachine die ik ga weigeren. "daar mag je voor kiezen als je hem niet meer wenst te ontvangen" zei Marcelle Bouwhuis mij via de chat. En ik ga de bestelling dus inderdaad weigeren. Heb vandaag zelf een wasmachine gehaald bij een ander bedrijf.

Hoop dat Media Markt hier iets van leert en een beetje minder nonchalant worden en zorgen voor - afspraak is afspraak. Nu zijn ze een klant kwijt...maar dat zal ze niets interesseren denk ik...

1 Antwoord

+1 stem
door
Triest allemaal hebben wij ook ondervonden met dat PostNL Extra, neerflikkeren en zo snel mogelijk weg, ongekend!!!
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...