U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Leverancier meldde tussen 6-16 bezorging.

Vanmorgen kreeg ik de melding dat bezorging tussen 8-18 uur zou zijn.

In de chat was het onmogelijk om een tijdslot te krijgen, zelfs niet een bevestiging dat ze de komende 2 uur niet zouden komen (om even boodschappen te doen) Onder het mom van zakelijke bezorging, kan dat niet. In eerste instantie kon er ook geen herbezorging gedaan worden, verderop in de chat, kon het wel. Doos met mobiele airco kan ik als oudere vrouw niet ophalen in een punt.

Moet nu dus de hele dag op hun wachten, inmiddels vanaf 6 uur tot 13:36 nog geen bezorger. Zeer triest, niets geleerd van corona bij dhlparcel!!!

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...