U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
opnieuw getoond door
Ik ga het gewoon overal even neerzetten nu aangezien we al alles geprobeerd hebben! Even kort samengevat, op 22-12 hebben wij een samsung tablet aangeschaft bij jullie filiaal in Roermond, echter binnen een maand zijn we terug moeten komen met de tablet omdat deze niet meer functioneerde. De tablet werd opgestuurd en een week later konden we de tablet ophalen daar werd ons verteld dat het moederboard gerepareerd was, we hebben de tablet toen weer mee genomen. Echter bleek dat de tablet nog steeds dezelfde mankementen vertoonde en dus zijn we een paar weken latee, voor de 2e keer terug gegaan naar de winkel. Ook nu moest de tablet weer opgestuurd worden, met lichte tegenzin toch maar gedaan en ook nu konden we de tablet na een week ophalen. In de winkel werd ons verteld dat er geen mankement vastgesteld was en dat de tablet niet opgestuurd was, hij functioneerde gewoon naar behoren. Bij mediamarkt denken ze blijkbaar dat je voor de grap 2 keer in 2 maanden tijd met een splinternieuwe tablet terugkomt. We begrepen er niets van en hebben ons ongenoegen uitgesproken tegen de medewerkster, deze wilde echter niet meewerken aan een oplossing en het gesprek verliep steeds moeilijker en werd zelfs onaangenaam. Daarop hebben wij om een meerdere gevraagd maar daar reageerde de medewerkster op dat zijzelf diegene was en wij het met haar moesten doen. Dit was voor ons geen optie en zijn dan ook meteen gaan bellen met de klantenservice maar ook hier kwamen we geen steek verder mee. Daarna hebben we nog kontakt opgenomen via de mail en ook via social media, dit allemaal mocht baten! Alleen maar smoesjes.

Wij hebben de hoop opgegeven op een goede oplossing te krijgen en zijn met een kapotte tablet blijven zitten. Vandaag op 12-05-18 weer met de tablet naar de winkel geweest omdat er nieuwe gebreken bij zijn gekomen, maar ook nu was het een heel gedoe en hebben we de tablet toch maar weer daar gelaten om hem te laten repareren, het is voor ons dus nog maar de vraag hoe wij deze nu weer terug gaan krijgen want vertrouwen hebben wij er totaal niet meer in!

Zoals ik al zei dit is maar een verkorte versie van het hele verhaal! Wij willen dat er eindelijk eens iemand serieus naar ons probleem wil luisteren bij media markt zonder smoesjes en verontschuldigingen dat ze verder niets voor ons kunnen betekenen want dit hebben we al vaak genoeg gehoord!

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...