U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Ik ben boos , heel boos, en vooral teleurgesteld in Mediamarkt! 

Mijn dochter heeft voor 650 euro een asus laptop gekocht eind oktober. Startklaar laten maken en thuis bleek dat de wifi iedere keer wegviel. Terug naar de winkel, vriendelijke jongeman is er een uur mee bezig geweest, alles aan de onderkant opengeschroeft etc. uiteindelijk kon hij het niet verhelpen. 

Ik heb gevraagd om een een nieuwe laptop, mijn dochter had uiteindelijk een laptop gekocht die dus al kapot was ...bij aankoop. Nee dat kon niet, want de doos was al opengemaakt.....ja duh, om te kijken of een laptop het doet moet je toch de laptop eerst uitpakken en aanzetten. maar goed, opgestuurd met spoed, is dus geen spoed geworden, heeft gewoon 3 weken geduurd. 

Vandaag kon de laptop opgehaald worden. Ik moest ervoor met openbaar vervoer naar Arnhem. De computer moest nog startklaar gemaakt worden maar zou pas klaar zijn tussen 14 en 15 uur. Ik was er om half 11 in de ochtend. Ik kon niet wachten en mijn man is om 15.30 naar de media markt geweest om de laptop te halen. Bleek dus dat ze er niet aan begonnen waren... of we morgen willen terug komen... welja, gaan we gewoon weer heen en weer naar Arnhem. 

Maar tot overmaat van ramp belde mediamarkt later dat de reparatie niet goed was gegaan. men had het verkeerde onderdeel vervangen en niet gecheckt of hij het wel deed!!!!! Dit is toch verschrikkelijk en zo slecht van mediamarkt! Nu moet hij weer teruggestuurd worden!! en is mijn dochter weer haar laptop kwijt voor een aantal weken! Dit is toch te gek voor worden. Ik ben zo boos en vind dit zo slecht van mediamarkt. 

Ik vind dat mijn dochter een nieuwe laptop moet ontvangen. Zij heeft een nieuwe laptop gekocht van ASUS die het vanaf het moment van aankoop niet goed gedaan heeft. Zij heeft dus een defecte laptop gekocht, ze heeft het nog steeds niet kunnen gebruiken, terwijl ze de laptop nodig heeft voor haar studie.. we hebben een aantal keer heen en weer moeten rijden en het heeft ons veel tijd gekost. Dit kan toch niet.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...