U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Na een hele tijd niets gehoord te hebben n.a.v. van mijn eerdere klacht over ZIggo (zie geen overeenkomst wel facturen/incassobureaus)lag er gisteren ineens een ambtelijk stuk van AEDIZON gerechtsdeurwaarders in de bus met daaraan geniet een vonnis van de kantonrechter te rotterdam in de bus via LAVG deurwaarders(?) waarin verstek tegen gedaagde is verleend(?), die niet heeft gereageer(?).

De vordering is door de rechter toegewezen las zijnde niet ongegrond of onrechtmatig. Binnen twee dagen betalen of er wordt beslag gelegd etc. en of ik ook even opgave wil doen van mijn inkomsten alsmede die van partner. Wat nu? Ik ontving nooit een oproep om voor de rechter te verschijnen dus dit komt mij nogal onrechtmatig voor.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...