U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
De incasso bij Ziggo is een chaos. Ziggo incasseert 25,= bij mij die al twee keer werd betaald door mijn vrouw.

Ziggo incasseert ook € 75 die ook allang door mijn vrouw betaald was.

Ziggo geeft de verkeerde incasso toe en deelt mee dat ik het bedrag van € 100 binnen drie weken tegemoet kan zien. Schandalig dat het zo lang duurt en ik kom in problemen met betalingen zoals de WA-polis van de auto (wettelijk verplicht).

De voorgeschiedenis van mijn vrouw is nog dramatischer. Zij was vanaf half april 2016 bezig om de zaken bij Ziggo op orde te krijgen.

Een leidinggevende is niet te spreken. Een leidinggevende wil ook niet terugbellen.

Ik ben tevreden als mijn geld binnen 24 uur teruggeboekt wordt.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...