U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Vandaag twee televisies, een dyson, een tv beugel gekocht bij mediamarkt. Doordat we zoveel kochten werd ons beloofd dat de HDMI kabels  (2stuks) gratis zouden zijn.

Wel nu in de winkel maakte de verkoper tot 2x toe een verkeerde bon waardoor wij ruim een halfuur moesten wachten. Prima kan gebeuren maar er is geen excuses gemaakt. Vervolgens gaan we naar de kassa en blijkt dat hij opnieuw een foute bon heeft gemaakt. Deze moest daarom voor de 3de keer opnieuw worden gemaakt. Ons werd gevraagd even te wachten. Dit wachten duurde uiteindelijk 40min! Toen wij eindelijk konden afrekenen en in de auto naar huis zaten concludeerde wij dat we tot onze grote verbazing ook nog eens voor de hdmi kabels hebben betaald! Deze waren ons gratis beloofd! Conclusie:  de service was uiterst slecht en beloftes worden niet nagekomen. Tevens ruim 2uur in de winkel gestaan terwijl we binnen 10min alle artikelen al hadden gepakt en uitgezocht!

1 Antwoord

0 stemmen
door (2.5k punten)
Ik heb @mediamarkt_nl attent gemaakt op je klacht. Heb je al contact gezocht met de mediamarkt om van die 2 hdmi kabels het aankoopbedrag vergoed te krijgen?
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...