U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
0 stemmen
door
Op dinsdag 19 mei jl. is dhl met een pakketje aan de deur geweest was even 5 minuten niet thuis waar ze een briefje in de bus hebben gedaan ik zou het de volgende dag op kunnen halen bij een dhl servicepunt. ik de dag later aan de deur gestaan in spijkenisse en er hing een briefje per 2 april gesloten.

Volgende dag de 21 kreeg ik op mijn track en trace weer te zien dat ik het deze dag wer kon ophalen bij hetzelfde adres als de dag ervoor maar ook geen resultaat volgede dag hetzelfde liedje dit ging door tot zaterdag 23 mei toen heb ik netjes een briefje in de bus gedaan bij dhl servicepunt en die vrouw belde mij de maandag erop gelijk op en ze vertelde dat ze sinds april geen dhl service punt meeer is dat bij dhl homer alles fout gegaan is en dat ze ermee gestopt is.

gelijk dezelfde dag heb ik contact gezocht met DHL klantenservice daar ik wil weten waar mijn pakketje is gebleven maar hun konden mij dat niet zeggen wij moesten contact opnemen met de afzender dus een vriendin van ons gebeld die nl dat pakketje ia amazone duitsland besteld heeft en die heeft meteen een onderzoeksopdracht gemeld aan de afzender waarop de afzender reageerde met ik zie in mijn status de bestelling is afgeleverd en meer niet kan doen.

weet dhl klantenservice gebeld heel boos ik zei jullie kunnen nagaan wie die dag de bezorger was nee dat kon niet daar moeten ze eerst van de afzender de onderzoeksopdracht van hebben dan pas kunnen ze kijken heb boos opgehangen was over de rooie en nu weet ik nog steeds niet waar mijn pakket is gebleven of heeft de chauffeur deze gehouden.

echt schijtziek van DHL.

1 Antwoord

0 stemmen
door (2.7k punten)
Heb je andere dhl servicepunten in jouw buurt gebeld of het daar afgeleverd is?

In elk geval niet netjes van dhl om je naar een verkeerd service punt te sturen.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigd maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...