U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+2 stemmen
door (140 punten)
Ik kreeg een , via internet aangeschafte, E-voucher niet geactiveerd.

iedere keer dat ik belde werd mijn probleem door gestuurd naar iemand anders en die zou dan weer contact met mij opnemen. Via telefoon of email.

Dit is tot op heden nog nooit gebeurd.

Dat er iets fout gaat met een product kan gebeuren en normaal krijg ik altijd erg goede service aan de service balie bij de media markt, maar dat ik nu geen reactie krijg na meerdere keren melden dat ik geen reactie krijg  vind ik schandalig.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...